Friday, December 17, 2010

وسوسه ی حجاب

مردها دو دسته هستند.یکی آن هایی که وقتی با یک خانم حرف می زنند تو صورت اش نگاه می کنند ، دسته ی دوم هم آن هایی هستند که وقتی با زن ها حرف می زنند به سینه ی زن ها نگاه می کنند.
(یک سری هم هستند که نه به صورت نگاه می کنند و نه به جای دیگر ، زل می زنند به زمین یا آسمان ، ولی به جاش دارند به همه جای زن ها فکر می کنند)
بله داشتم می گفتم ، مردهای دسته دوم بدجوری آدم را معذب می کنند . اصلا قضیه کمی پیچیده است. یعنی تو داری با چشم های خودت می بینی که مرد بیچاره چه تقلایی میکنه که این کار رانکنه ولی هی از دست اش در می رود.و بدترین قسمت اش اینه که تو هم موقع حرف زدن حواست پرت میشود. من خودم این جور موقع ها نا خودآگاه سعی می کنم سک و سینه ام رو بپوشونم واین باز قضیه را بدتر می کنه .چون طرف می فهمد و شرمنده می شود.واقعا یکی از عذاب های من حرف زدن با پسرها یا مردهایی ست که این طوری اند و می شناسمشان.وای وقتی طرف را بشناسی و جز آشناها باشه اوضاع بی ریخت تر است.من همیشه از قبل اش دچار استرس و وسواس میشم.
.
.
.
این جور موقع هاست که وسوسه میشم محجبه بشم، درست درمون واساسی

No comments:

Post a Comment